Jak urychlit prodej nemovitosti?

Jak urychlit prodej nemovitosti?

Potřebujete rychle a dobře prodat svoji nemovitost? V tom případě je důležité věnovat pozornost všemu, co k prodávané nemovitosti připoutá pozornost kupujícího.

V dnešní internetové době je především nutné, aby byl Váš inzerát vidět na úspěšném realitním webu. Výběr portálu se mění podle jeho aktuální návštěvnosti.  Inzerát by měl kromě reálné ceny obsahovat zajímavé záběry nemovitosti a výstižný text. 

Ne všichni lidé se běžně pohybují ve virtuálním světě. Navíc jsou období, kdy i jinak aktivní zájemci o koupi nemají čas brouzdat se po internetu. Proto volíme další podpůrné způsoby oslovení potenciálního kupujícího, které ho mohou oslovit při cestě do práce, v čekárně, v metru, doma apod.

Plachty, různé druhy „V“ bannerů a cedulí do oken volíme mimo historické centrum obce, kde bývá vyvěšení reklamy upravené místní vyhláškou. Ideální je plachtu apod. kombinovat s inzercí na internetu, protože zájemcům o koupi stačí letmo zaregistrovat upozornění NEMOVITOST NA PRODEJ a pak už si podrobnosti a kontakty dohledají.

Letáčky do schránek nebo vyvěšené na jakékoli placené nebo neplacené inzertní ploše používáme, abychom upozornili na prodej nemovitosti v nejbližším sousedství. Hodí se zejména pro podchycení všech zájemců, kteří ve Vaší lokalitě potenciálně bydlí či pracují a hledají zde možnosti bydlení pro sebe nebo své blízké.

Tisková nebo řádková inzerce v lokálním periodiku může velmi dobře oslovit lidi nepoužívající internet. Kromě toho může zaujmout potenciálního kupujícího při často bezděčném prohlížení místního tisku.

Open House neboli Den otevřených dveří je zejména v Americe velmi rozšířený způsob prodeje domů. Principem je z dálky upozornit projíždějící nebo procházející lidi na možnost zúčastnit se aktuálně probíhajících prohlídek prodávané nemovitosti. Jde o to upozornit na prodej nemovitosti nové zájemce, ale často i lidi, kteří nabídku z nějakého důvodu již dříve vyloučili. Navštívená nemovitost totiž působí trochu jinak, než jak vypadá na fotografiích nebo na videu, a navíc lze případné nedostatky nemovitosti při jiném úhlu pohledu najednou jednoduše vyřešit. 

Často je věcí náhody, kdo nabízenou nemovitost koupí. Zdaleka ne všichni zájemci o koupi mají uložené „hlídací psy“ na internetu. Proto je důležité věnovat se dalším způsobům, jak na nabídku upozornit. Nehledě na to, že tím zvyšujete cenu své nemovitosti. Pokud totiž nemáte žádného vážného zájemce o koupi, půjdete postupně i s dobře nastavenou cenou nemovitosti dolů. Pokud naopak máte zájemců hodně, můžete cenu své nemovitosti zvýšit, např. vyhlášením aukce, ale to je téma na jiný článek.

Svěřte nám své starosti. Rádi Vám poradíme, a pokud budete mít zájem, pak Vás při prodeji Vaší nemovitosti profesionálně zastoupíme. O naší kanceláři a podmínkách spolupráce jsme psali již dříve.

Nadále jsme tu pro naše stávající i nové klienty. Stojíme Vám po boku v každé době.



Kontaktní formulář